Tuesday, March 18, 2014

Bulan Mac Bulan Promosi ESP!

Assalamualaikum...

ESP atau nama penuh nya Energizing Soy Protein antara produk Shaklee yang paling HOT!!!

Saya mula consume ESP tahun 2010... waktu tu ada sorang kawan ibu saya suggest saya ambil ESP sebab saya ni kurus sangat, katanya lah. Hahaha. Masa tu juga first time dengar brand Shaklee. Tanpa fikir panjang, saya pun try je lah beli. Tapi waktu tu saya tak disiplin sangat pun. Sekejap makan, sekejap tak. Ye lah, saya ni bukan lah beriya sangat nak menggemukkan diri waktu tu. Haha. Lepas beli tu pula, aunty tu tak guide saya macam mana nak makan betul - betul.

Last - last ESP tu ada la tinggal sikit, expired macam tu je. Hehehe...

Then, bila saya pregnant saya start balik consume supplements from Shaklee. Saya beli dari Kak YM. Saya beli set hamil trimester pertama which consist of vit B + ostematrix (calcium) + vita-lea dan ESP. Sepatutnya set tu dengan vit C, tapi sebab kebetulan saya baru je beli vitamin C di farmasi, botol besar pula tu. Hehe. So, lama - lama lepas tu saya mula rasa jatuh cinta dengan ESP. Nampak kesan dia, saya rasa lebih bertenaga dan kurang rasa mual - mual sepanjang pregnancy. Alhamdulillah, semuanya dengan izin Dia juga...

Sebenarnya banyak lagi kelebihan ESP ni... antaranya ialah:

Untuk wanita yang ingin hamil atau plan untuk hamil: ESP memelihara kesihatan rahim kita.

Untuk wanita yang sedang hamil: ESP menguuatkan rahim kita dan membantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.

Untuk wanita yang menyusukan anak: ESP membantu dlm penghasilan susu badan. Bila kita cukup protein, badan kita akan rasa lebih bertenaga dan susu yang terhasil pun berkhasiat.

Untuk sesiapa yang ingin menstabilkan hormon: ESP mengandungi kacang soya,yang kaya dengan isoflavones, ia bantu memulihkan hormon wanita-- hormone estrogen.Ia membantu mengeluarkan darah kotor dan menggantikan protein yang diperlukan.

Untuk sesiapa yang mahu kurus,wanita ataupun lelaki: ESP buat kita rasa kenyang lebih lama. Nafsu nak mengunyah selalu pun kurang.

Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat: ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrisi dalam badan kita. Bila semuanya cukup, inshaAllah sistem pertahanan tubuh badan kita lebih baik utk menentang bakteria/penyakit yang datang.

Untuk sesiapa yang nak cantik: ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu, lebih cerah dan berseri -seri. Juga menegangkan payudara dan pinggul. :)

Untuk sesiapa yang puasa: ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah.

Untuk sesiapa yg selalu rasa letih2,lesu2,badan sakit2 tak bertenaga: ESP memberi tenaga segera dan berpanjangan! Bertenaga dari siang membawa ke malam!

Copy paste dari blog YM


Promosi bulan ni, kalau anda beli 6 can ESP anda akan dapat:
  • 1 can ESP percuma
  • FREE membership for life
  • Dapat bonus cashback

So, pakat - pakat lah dengan mak, ayah, kakak, adik, makcik, kawan - kawan untuk beli... sama - sama sihat kan seronok... :)

Jangan segan - segan untuk hubungi saya. Cepat - cepat! Nanti melepas.... takut juga ESP ni out of stock sebab memang terlalu ramai orang borong ESP ni.  Jom lah beli!!

SMS/Whatsapp 013-7319472 

By the way, saya juga buat perkhidmatan COD bagi kawasan Taman Melawati, Ampang, Wangsa Maju, Taman Permata... ;)

No comments:

Post a Comment