Thursday, March 27, 2014

Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum...

Bagi setiap pasangan yang berkahwin, pasti teruja dan ternanti - nanti akan cahaya mata sebagai pelengkap sesebuah perkahwinan. Akan tetapi, tidak semua berpeluang untuk terus mendapat rezeki cahaya mata. Ada pasangan terpaksa menanti tempoh yang lama untuk mendapatkan cahaya mata.

Namun ada pelbagai usaha untuk mendapatkan cahaya mata ini selain doa dan tawakal, dan juga setelah mendapat pengesahan dari doktor bahawa kedua- dua suami dan isteri normal/ subur. Seperti yang dikongsikan oleh Dr Zubaidi di laman Facebook, beliau mencadangkan agar istiqamah mengamalkan supplemen, kurangkan makanan berlemak dan tinggi karbohidrat (cth kek) dan kurangkan minum minuman bergas.

Di sini saya ingin memberitahu bahawa Shaklee juga mempunyai cadangan supplemen untuk set kesuburan. :)


Bagi wanita, kami mencadangkan untuk mengambil Alfalfa dan GLA.
Kebaikan Alfalfa ini ialah ianya memberi kelegaan semasa haid, merawat masalah keputihan pada wanita, menegangkan payu dara, mencuci usus bagi membuang toksik. Ada banyak lagi kebaikan alfalfa, mungkin akan saya kongsikan di entry lain kali.
Manakala GLA pula ianya membantu mengawal dan dan mengatur kitaran haid, memberi kelegaan ketika haid, menguatkan dinding arteri dan membantu meningkatkan kesuburan.

Bagi lelaki pula, kami mencadangkan pengambilan vitamin E complex dan zinc complex.
Vitamin E complex menambah pengeluaran air mani lelaki seterusnya membantu mereka yang mengalami masalah low count sperm. Jika diambil sekurang - kurangnya seminggu, ianya mampu meningkatkan tenaga seksual.
Zinc complex pula melindungi kesihatan prostat dan mengurangkan risiko kanser prostat, membantu meningkatkan tahap kesuburan dan kemampuan seksual bagi lelaki.

Bagi sesiapa yang ingin mencuba set kesuburan Shaklee ini, bolehlah hubungi saya. Setakat ini kami menerima result positif bagi mereka yang dah pun cuba set ini. Alhamdulillah.


Hubungi saya di 013-7319472


p.s: Lagi pesanan dari Dr Zubaidi ialah untuk perbanyakkan solat hajat dan bersedekah.;)


Saya pengedar sah Shaklee anda
Nadhira ♥

1 comment: