Thursday, September 18, 2014

Liebster Award Lagi!!

Assalamualaikum,

Haritu saya buat liebster award dan saya tag blogger Maryam ni. Dan lepas dia jawab soalan - soalan dari saya, dia tag saya balik. OMG!! Hahaha...


Tapi tak apa... disebabkan soalan dia senang, saya dengan senang hati nak menjawab lah. Sebagai tanda perkenalan. Kot - kot lah ada yang nak berkenalan dengan saya kan? Ahaha.. :P

Soalannya:

1. Negeri Malaysia yang anda suka lawati untuk melancong?
Sabah sebab that's the only negeri yang belum pernah jejakkan kaki lagi.

2. Majalah apa yang paling anda suka baca?
Dulu - dulu suka sangat baca Cleo. Sekarang ni dah tak beli sangat majalah.

3. Kereta pertama yang anda naiki?
Honda Accord kot. Sebab ayah saya beli kereta tu waktu saya baby. Tak pun kereta baby - stroller? HAHA

4. Buat blog dari tahun berapa?
Kalau spesifik blog life-of-pearl ni pada tahun 2010. Tapi banyak entri saya privatekan sebab dah tak relevan. Kalau overall, saya start blogging dari 2005, tapi password dan url dah tak ingat. Ehehe.

5. Handphone pertama anda?
Semestinya NOKIA 3310.

6. Novel yang anda minati dan siapa penulisnya?
All time favorite: P.S I Love You tulisan Cecilia Ahern. Beli novel ni sebelum diorang adaptasi jadi movie lagi.

7. Makanan yang anda paling suka?
Mee rebus!

Haa.. ok.. tu je soalannya. Terima kasih sebab tag saya Maryam. ;)

No comments:

Post a Comment