Thursday, November 10, 2016

Promosi Shaklee November 2016

Assalamualaikum dan hai!!

Sebelum terlupa, entri yang wajib ada setiap bulan, announcement promosi Shaklee... hehehe.

Untuk bulan November 2016 ni, produk Shaklee yang bertuah ialah Nutriferon. Memandangkan sekarang pun dah masuk hujung-hujung tahun, biasanya hujan kan... kalau ada yang jenis kena hujan sikit senang dapat demam, so saya highly recommend kat korang semua untuk dapatkan Nutriferon ni.



Nutriferon insyaAllah mampu membantu untuk meningkatkan sistem imun tubuh. Dengan kandungan ekstrak dari empat tumbuhan; iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago, ia mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Interferon ni mampu merangsang dan meningkatkan secara keseluruhan imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh.

Selain Nutriferon, Lecithin dan Alfalfa juga ada promosi beli 3 PERCUMA 1.

Antara manfaat Lecithin adalah menghalang enapan lemak di hati, membantu memecahkan lemak dan kolestrol, memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis serta menggalakkan peredaran darah dan lain-lain lagi.


Manakala antara manfaat Alfalfa pula adalah mencuci hati, darah dan usus kerana alfalfa yang bersifat alkali mampu mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan dan Alfalfa juga mampu memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, hepatitis atau sembelit.


So, jika ada yang berminat untuk mendapatkan produk Shaklee ini sementara masih ada promosi, boleh lah hubungi saya terus melalui whatsapp. InsyaAllah saya akan bantu anda.

Your Trusted Shaklee Independent Distributor
Nadhira ♥
013-7319472

No comments:

Post a Comment