Wednesday, June 18, 2014

Vivix Shaklee Yang Hebat!

Assalamualaikum,

Hari ni saya nak berkongsi lagi tentang salah satu produk Shaklee yang lebih dikenali sebagai tonik ajaib atau sirap Shaklee. Serius, warna merahnya seperti sirap atau ribena buat saya selalu terliur walaupun tengok gambar sahaja. Hehehe.

Apakah produk itu?


VIVIX


Vivix merupakan minuman campuran botani. Lebih dikenali sebagai tonik anti-penuaan yang mempunyai pelbagai manfaat, sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, SLE, sakit sendi, darah tinggi, kolestrol, jantung, strok dan macam-macam lagi. Campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Selain itu ia mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.


Antara kebaikan VIVIX ialah:

Memperbaiki DNA

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel dan segala supplement yang diambil kurang penyerapan dengan baik kerana sel - sel yang tidak berada dalam keadaan yang sihat. Maka Vivix boleh membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi

Semakin kita tua, semakin terasa sakit seluruh badan dan sendi - sendi, ingatan pun makin pudar. Maka Vivix membantu mengembalikan keremajaan dan meningkatkan memori.


Harganya setanding dengan khasiat dan kebaikannya. Tidak mustahil ramai yang beli untuk diberikan kepada orang tersayang hanya kerana ingin melihat orang tersayang terus sihat. Semuanya dengan izin Allah juga. Lagipun, mencegah lebih baik dari mengubati. Pembelian Vivix adalah pelaburan yang terbaik.

Dengan setiap pembelian 2 unit vivix, anda layak mendapat keahlian percuma bernilai RM65 dan cash rebate pada bulan berikutnya. Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan untuk sebarang pembelian. Saya akan beri konsultasi percuma untuk pelanggan saya. :)



Your Trusted Shaklee Independent Distributor
Nadhira ♥
013-7319472

No comments:

Post a Comment