Tuesday, April 15, 2014

Kate Middleton, Pregnancy dan Fesyen

Assalamualaikum,

Saya suka sangat tengok Kate Middleton. I mean, who doesn't right? She's lovely! Paling saya suka sebab beliau sopan. Pakaian beliau simple tapi cantik, sesuai dengan perwatakan beliau sebagai Duchess. Tadi saya buka website Circle of Moms dan ternampak artikel berkenaan maternity dress designer untuk Kate Middleton. Dan dalam artikel itu ada link untuk lihat gambar - gambar Kate bergaya sepanjang beliau hamil. Jealous sangat sebab walaupun hamil, beliau masih kelihatan cantik. Saya pula? Masuk bulan kelima dah start membesar dengan jayanya. Hahaha...


Lagi satu yang saya perasan, beliau pernah pakai baju yang sama dua kali (atau mungkin lebih). Maknanya, kita yang rakyat biasa ni pun sepatutnya tak payah segan nak ulang - ulang pakai baju yang sama. Pandai - pandai lah kita mix and match. Jangan membazir. Ok? Hehe.


2 comments: