Tuesday, April 29, 2014

Pemenangnya Ialah...

Assalamualaikum,

Pertama sekali, saya nak minta maaf banyak - banyak sebab dah mungkir janji. Sepatutnya nak announce nama pemenang NS Dreams Giveaway semalam, tapi tak sempat sebab terpaksa ke hospital. Dah ada dah list nama pemenang, dan dah inform mereka untuk bagi saya details cuma belum sempat buat official announcement.

Sebelum announce nama pemenang, nak ingatkan lagi sekali seperti yang saya nyatakan dalam entry giveaway sebelum ini pemenang dipilih berdasarkan pemilihan secara random. Setiap kertas saya tulis nombor sahaja dan nombor - nombor tu berdasarkan senarai nama peserta yang saya tulis di entri sebelum ini.

Nombor bertuah ini dicabut oleh anak saya. :D


Dan nombor - nombor yang telah terpilih ialah:


Pemilik nombor - nombor ini ialah ...


31: anem zahar 

Ok. Sepatutnya seorang pemenang terima blouse. Tapi disebabkan sambutan yang saya tak sangka menggalakkan, saya pilih tiga pemenang untuk blouse. :D

Bagi pemenang yang belum memberi details, sila sms atau whatsapp ke 013-7319472. Berikan info Nama Penuh, Alamat dan No Telefon.

Tahniah buat pemenang bertuah dan terima kasih untuk semua yang sudi join GA NS Dreams. Ada rezeki lain, mungkin saya akan buat lagi. InsyaAllah. :)

10 comments:

  1. alaaa..homeynye tukang cabut nombor.... tahniah pd pemenang semua...

    ReplyDelete
  2. alalalala... dia yang pilih aunty ehhh..comey jerrr...

    ReplyDelete
  3. olo napa x 16..hihi..btw tahniah untuk semua pemenang:)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki....time kasih si comel dan nadhirah hehe....sudi inform ^_^

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki. TQ NS. Saya dah sent maklumat dekat whatsapp sis. :)

    ReplyDelete
  6. xtau nk pilih yg mana sampai meniarap..hehehe..ape pun tahniah semua yg menang!! :D

    ReplyDelete
  7. Hahaha.. Tahniah semua pemenang dan terima kasih semua yang join! :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.. tq sis.. 1st tyme menang

    ReplyDelete