Friday, May 30, 2014

Mata Sihat dan Kulit Cantik dengan CAROTOMAX®

Assalamualaikum,

Mata sihat? Kulit cantik? Aaaahh... Shaklee kau ni semua pasal kulit cantik. Sikit - sikit kata yang ini atau yang itu dapat kulit cantik. Betul ke tidak ni?

Haa... takkan tak percaya? Mesti lah betul... kalau sel - sel dalam badan kita sihat dan cukup nutrien, insyaAllah boleh nampak hasil luaran. Dan obviously kita boleh nampak di kulit kita.

Macam mana pula mata pun boleh sihat dalam masa yang sama kulit cantik?

OK.. Kali ni saya nak cerita tentang CAROTOMAX®. Bila sebut CAROTOMAX® ni, apa benda pertama yang korang terfikir? Lobak kan, sebab bunyinya macam carrot. Hehe. Betul la tu... dan salah satu fungsi lobak adalah untuk mendapatkan mata yang sihat dan mengelakkan masalah rabun.


 Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX® merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX® menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:
  • meningkatkan tahap penglihatan - baik untuk mereka yang menghadapi masalah rabun, silau, masalah mata yang kering, mata yang lesu, katarak.
  • Membantu pembentukan membran mukus.
  • Membantu mengekalkan sistem imunisasi badan yang sihat.
  • Kerana ada unsur Astaxanthin yang anti-oksidan, ia menjadikan kulit lebih cantik dan awet muda.
  • Sumber yang mengandungi carotenoid adalah lobak, tomato, bayam, kentang dan lain-lain sayuran.
  • CAROTOMAX® atau Vitamin A ini mampu menguatkan tulang, menguatkan akar rambut.

Saya dah selamat habiskan satu botol ni. Tapi... tak pasti pula apa perubahan kat saya. Saya memang tak rabun, dan memang dah sedia cantik pun. Bahahaha... perasan nya.. :P Sebenarnya saya beli ni nak suruh suami makan, sebab dia rabun malam. Tapi faham - faham je lah, tak semua lelaki yang health conscious. Ppfftt!~ Sudahnya saya yang habiskan.

Tak apa, kita test pula kat adik beradik lain yang rabun pula.  Hee~ tapi kalau nak baca testimonial orang lain, rasanya ada je kalau google. Tapi saya ni suka nak dapatkan hasil depan mata sendiri.

Siapa yang nak dapatkan benefit CAROTOMAX® ni, boleh hubungi saya melalui whatsapp atau telegram di 013-7319472. InsyaAllah saya boleh bantu anda.


0137319472
Nadhira ♥
Pengedar Sah Shaklee Pilihan Anda

No comments:

Post a Comment